top of page

Hledáme novou kolegyni nebo kolegu. Láká vás koordinace naší dobrovolnické platformy?

Nenabízíme typickou kancelářskou práci! Do našeho malého týmu hledáme všestranně šikovného jedince který si převezme na starost naši dobrovolnickou platformu, kterou nyní využívá více než 150 neziskovek z celé České republiky. 


Jsme malý tým, který stojí za rozvojem Zaměstnaneckého Asistenčního Programu DOBROKRUH a stejnojmené dobrovolnické aplikace. Na nic si nehrajeme, nesnášíme kancelářské válčení, nesmyslné porady a bezduché reportování. Hledáme samostatného kandidáta / kandidátku, který se rychle zorientuje v naší problematice a spolu s onboarding kolegou se pustí do práce.


Chceme, aby Vám práce u nás přišla smysluplná, naplňující a dobře ohodnocena. Jedině potom máme šanci na to vydržet spolu dlouhodobě. Veškeré detaily o pozici najdete na této stránce. Byť momentálně hledáme někoho na poloviční úvazek, nebude nám dělat problém pozici během pár měsíců změnit na plný úvazek, pokud to bude vybraný kandidát preferovat. Už teď se moc těšíme na možnou spolupráci s Vámi.


Chceme, aby DOBROKRUH byl vnímán jako místo s největší nabídkou dobrovolnických příležitostí v České republice. 

Naše mobilní aplikace DOBROKRUH má svůj dobrovolnický modul. Spolupracující neziskové organizace zde prezentují své dobrovolnické příležitosti a kdokoliv se k těmto projektům může přihlásit jako dobrovolník. Každý měsíc takto propojíme více než 500 dobrovolníků s prospěšnými projekty. Nyní k mobilní aplikaci připravujeme web a chtěli bychom, aby o dobrovolnictví bylo v Česku více slyšet. A na to hledáme třeba právě vás.​

Hlavní úkol:

Budete komunikovat se spolupracujícími neziskovkami a vymýšlet s nimi nové projekty, které u nás prezentují. Stejně tak budete oslovovat neziskovky nové a domlouvat s nimi bezplatnou spolupráci. Budete také v úzkém kontaktu s naší marketingovou specialistkou a budete vymýšlet, jak projekty našich partnerů podpořit a zviditelnit.


Co take budete dělat:

  • když si zájemce o spolupráci zapomene naplánovat schůzku, připomenete se mu

  • budete se starat o onboarding neziskovek

  • budete zadávat data do našeho CRM

  • budete s partnery komunikovat po e-mailu, telefonu, online hovorech, ale také osobně

  • budete schvalovat a upravovat zadané dobrovolnické projekty

Co nebudete dělat:

  • Nejedná se o obchodní pozici, prodej (čehokoliv) není součástí této pracovní pozice

  • Nečekejte u nás ranní juicovací porady, motivační moudýrka ani citáty úspěšných - jsme dospělí, zodpovědní a samostatní lidé a to samé očekáváme od Vás. 


Kdo k nám zapadne?

Hledáme kandidátku / kandidáta, který má zkušenosti z neziskového sektoru. Pozice není vhodná pro juniory. Třeba ale budete právě vy, kdo si časem nějakého juniora vezme pd křídla a všechno ho naučí. Teď ale hledáme profíka, který alespoň 3 roky zkušenosti s projektovým řízením.

Je nám jedno jestli jste maminka na mateřské dovolené, student nebo důchodce. Zajímá nás Vaše osobnost a motivace. Důležité je, abychom si i lidsky sedli. 

Asi nemá smysl psát, že musíte umět pracovat s běžnými kancelářskými aplikacemi a emailem. Pro úplnost dodáváme, že pracujeme s počítači od Apple, používáme Google Suite a jsme odpůrci Slacku a MS Teams. Náš interní systém jsme si nechali vyvinout na míru a naučíme Vás s ním za odpoledne.

Jen s malým množstvím klientům využijete angličtinu. Netrváme tak na její aktivní znalosti. Stejně tak nepotřebujete řidičský průkaz nebo vysokoškolské vzdělání. Potřebujete však charisma, pečlivost a proaktivní přístup. A teď to nemyslíme jako frázi. Jsme fajn malý tým a chceme veselého, vyrovnaného a milého spolupracovníka / spolupracovnici na kterou bude spolehnutí.


Jak je to s pracovní dobou a home officem?

U této pozice jde o práci na poloviční úvazek. Ideálně si najdete čas 4 hodiny denně. Výhodou je, že schůzky si můžete domluvit podle Vašich časových možností. Když si například ráno vyřídíte naplánované schůzky a večer vyřídíte mailovou agendu, nám to vadit nebude. Stejně tak jsme flexibilní stran Vaší pracovní lokality. Můžete být klidně na druhém konci světa. Jen nezapomeňte, že schůzky s klienty si plánujeme v rozmezí 9-17 tuzemského času. Kdykoliv také můžete přijít do naší nové kanceláře v Karlíně. Ze začátku Vás uvidíme v kanceláři rádi častěji.


Co na oplátku nabízíme my vám?

Základem je samozřejmě odpovídající fixní odměna, kterou vyplácíme měsíčně. Nad rámec této odměny získáte pravidelné výkonnostní ohodnocení, které odpovídá plnění stanoveného plánu. Dále přidáme multisportku, vánoční prémie, přístup k asistenčnímu programu a velkou míru flexibility.


Zaujala vás naše nabídka? Napište nám na office@dobrokruh.cz. Ideálně přiložte váš životopis nebo odkaz na linkedin profil.

Budeme se na těšit!



Comments


bottom of page