kariéra v dobrokruhu
aktuálně hledáme novou kolegyni / kolegu do našeho obchodního týmu
Pokud máte zkušenost s B2B obchodem (ideálně na pozici account executive) a hledáte flexibilní spolupráci na částečný úvazek, máme pro Vás dobrou nabídku.
account executive
(částečný úvazek)
Do našeho malého týmu, který má na starost zaměstnanecký asistenční program DOBROKRUH hledáme novou kolegyni / nového kolegu, který bude mít na starost akvizici nových firemních klientů.
Nejedná se však o otravné obchodničení, kde musíte někoho nahánět a navolávat. Žádné citáty a moudra z Vlka z Wallstreet Vás u nás také nečekají. Právě naopak, hledáme organizovaného a zkušeného kolegu, který využije leadů, které k nám denně přichází a promění je ve fungující a úspěšnou spolupráci.
tak trochu jiná práce
Jsme malý tým, který stojí za rozvojem Zaměstnaneckého Asistenčního Programu Dobrokruh. Veškeré informace o programu najdete zde. Na nic si nehrajeme, nesnášíme kancelářské válčení, nesmyslné porady a bezduché reportování. Hledáme samostatného kandidáta / kandidátku, který se rychle zorientuje v naší problematice a spolu s onboarding kolegou se pustí do práce. Chceme, aby Vám práce u nás přišla smysluplná, naplňující a dobře ohodnocena. Jedině potom máme šanci na to vydržet spolu dlouhodobě. Veškeré detaily o pozici najdete níže na této stránce. Byť momentálně hledáme někoho na částečný úvazek, nebude nám dělat problém pozici během pár měsíců změnit na plný úvazek, pokud to bude vybraný kandidát preferovat. Už teď se moc těšíme na možnou spolupráci s Vámi.
detaily nabídky
Pracovní úvazek:
částečný (vhodné i pro maminky na mateřské a důchodce)
Spolupráce:
DPP / IČ (ŽL)
Počet hodin týdně:
10-15
Pracovní flexibilita:
Neomezený home office, volné rozvržení pracovní doby dle Vašich možností
Nástup:
1.2.2025
1
náplň práce
Naše kolegyně Věra má na starost generování leadů. Jakmile nějaká organizace projeví zájem o spolupráci s DOBROKRUHEM, zadá Věra zájemce do našeho vlastního CRM a zde začíná Vaše práce.
hlavní úkol:
Se zájemcem si sjednáte on-line schůzku během které představíte náš asistenční program a zjistíte prvotní reakci. Následně zájemci zašlete podrobnou nabídku spolupráce včetně cenové nabídky. Vaše následující kroky povedou k uzavření spolupráce s tímto zájemcem. Někdy dostaneme kladné stanovisko hned, jindy musíte celou nabídku představit ještě dalším lidem v zájemcově firmě.
co take budete dělat:
-
Když si zájemce zapomene naplánovat schůzku, připomenete se mu.
-
Rozpracované obchodní případy nenecháte usnout a vždy budete mít s potenciální klientem domluven další krok.
-
Budete zadávat data do našeho CRM, které je vždy aktualizované.
-
Budete s klienty komunikovat po e-mailu, telefonu a on-line callech.
Co nebudete dělat:
-
Vzhledem k dostatku leda, které zajišťuje naše Věra, není součástí náplně Vaší práce aktivní oslovování nových klientů (outbounding).
-
Nečekejte u nas ranní juicovací porady, motivační moudýrka ani citáty úspěšných - jsme dospělí, zodpovědní a samostatní lidé a to samé očekáváme od Vás.
2
Koho hledáme
Hledáme kandidátku / kandidáta, který má zkušenosti s B2B prodejem. Pozice není vhodná pro juniory. Třeba ale budete právě vy, kdo si časem nějakého juniora vezme pd křídla a všechno ho naučí. Teď ale hledáme profíka, který má s B2B prodejem alespoň 3 roky zkušenosti.
Je nám jedno jestli jste maminka na mateřské dovolené, student nebo důchodce. Zajímá nás Vaše osobnost a motivace. Důležité je, abychom si i lidsky sedli.
Asi nemá smysl psát, že musíte umět pracovat s běžnými kancelářskými aplikacemi a emailem. Pro úplnost dodáváme, že pracujeme s počítači od Apple, používáme Google Suite a jsme odpůrci Slacku a MS Teams. Náš interní systém jsme si nechali vyvinout na míru a naučíme Vás s ním za odpoledne.
Jen s malým množstvím klientům využijete angličtinu. Netrváme tak na její aktivní znalosti. Stejně tak nepotřebujete řidičský průkaz nebo vysokoškolské vzdělání. Potřebujete však charisma, pečlivost a proaktivní přístup. A teď to nemyslíme jako frázi. Jsme fajn malý tým a chceme veselého, vyrovnaného a milého spolupracovníka / spolupracovnici na kterou bude spolehnutí.
3
Pracovní doba a další podrobnosti
Jak jsme uváděli výše, jde o práci na částečný úvazek. Ideálně si najdete čas 2-3 hodiny denně. Výhodou je, že schůzky si můžete domluvit podle Vašich časových možností. Když si například ráno vyřídíte naplánované schůzky a večer vyřídíte mailovou agendu, nám to vadit nebude. Stejně tak jsme flexibilní stran Vaší pracovní lokality. Můžete být klidně na druhém konci světa. Jen nezapomeňte, že schůzky s klienty si plánujeme v rozmezí 9-17 tuzemského času. Kdykoliv také můžete přijít do naší nové kanceláře v Karlíně.
4
Co nabízíme Vám
Základem je samozřejmě fixní odměna, kterou vyplácíme měsíčně. Nad rámec této odměny získáte pravidelné výkonnostní ohodnocení, které odpovídá plnění stanoveného plánu. Dále přidáme multisportku, vánoční prémie, přístup k asistenčnímu programu a velkou míru flexibility.
Zaujala Vás nabídka?
Pošlete nám Váš životopis na office@dobrokruh.cz a přiložit můžete také krátký motivační dopis.