top of page

4 skutečné příběhy z našeho zaměstnaneckého asistenčního programu - červnová edice

Zaměstnanecký asistenční program DOBROKRUH poskytuje zaměstnancům podporu v různých oblastech jejich života, ať už jde o profesionální, osobní nebo rodinné problémy. Pojďme se podívat na několik reálných příběhů, kdy DOBROKRUH skutečně pomohl zaměstnancům překonat těžké chvíle.


Příběhy jsou zveřejněny se souhlasem žadatelů o pomoc. Jména a údaje, které by mohly vést k identifikaci žadatele byly zaměněny.



Příběh 1: Podpora při ztrátě blízké osoby

Jana, pracovnice v administrativě, se ocitla v těžké životní situaci po náhlé ztrátě svého manžela. Nejenže čelila obrovskému osobnímu smutku, ale také musela zvládnout finanční a právní záležitosti, které z této situace vyplynuly. Jana se obrátila na DOBROKRUH, kde jí byl přidělen odborný konzultant, který jí pomohl projít všemi administrativními náležitostmi, a psycholog, který jí poskytl potřebnou emocionální podporu. Díky tomu byla Jana schopna lépe zvládnout svůj smutek a zůstat funkční v práci.


Příběh 2: Řešení rodinných problémů

Petr, zaměstnanec ve výrobním podniku, zažíval doma napětí kvůli problémům s dospívajícím synem, který začal mít problémy ve škole a dostával se do konfliktů se zákonem. Situace ovlivňovala Petrův výkon v práci, a tak se rozhodl využít služeb DOBROKRUHU. Program mu zprostředkoval sezení s rodinným terapeutem, který pomohl Petrově rodině zlepšit komunikaci a najít efektivní způsoby, jak zvládat konflikty. Po několika měsících terapie se situace doma zlepšila.


Příběh 3: Pomoc při vyhoření

Lucie, marketingová specialistka, se cítila dlouhodobě přepracovaná a začala vykazovat známky vyhoření. Navzdory snaze zvládat pracovní zátěž, její produktivita klesala a Lucie byla stále více frustrovaná. Využila proto možnosti konzultace s psychologem prostřednictvím DOBROKRUHU. Společně identifikovali hlavní příčiny jejího stresu a vyvinuli strategii, jak lépe řídit pracovní zátěž a zlepšit work-life balance. Lucie také absolvovala několik sezení mindfulness, která jí pomohla snížit stres a zlepšit koncentraci. Postupně se její stav zlepšil a byla schopna se vrátit k plnému pracovnímu nasazení.


Příběh 4: Finanční poradenství

Martin, zaměstnanec v IT sektoru, se ocitl v finančních potížích kvůli neuváženým investicím a půjčkám. Tlak ze strany věřitelů a neustálý stres z finanční nejistoty ho značně ovlivňovaly i v práci. Rozhodl se proto využít služby finančního poradenství, které DOBROKRUH nabízí. Konzultant mu pomohl vytvořit realistický finanční plán, vyjednat splátkový kalendář s věřiteli a postupně splatit dluhy. Martinovi se podařilo stabilizovat svou finanční situaci a snížit stres, což mělo pozitivní dopad i na jeho pracovní a osobní život.



Důležité je ozvat se a nečelit problémům osamoceně. Právě proto je tu DOBROKRUH – aby poskytl pomocnou ruku a zajišťoval, že nikdo nezůstane bez podpory, když ji nejvíce potřebuje. Náš asistenční program je tu pro všechny zaměstnance partnerských firem, aby mohli najít řešení a zlepšit svůj osobní i profesní život. DOBROKRUH je více než jen služba; je to partner, který pomáhá nacházet světlo na konci tunelu.


V těchto a mnoha dalších příbězích hráli klíčovou roli naši pracovníci, spolupracující odborníci a zapojené organizace, kteří pomohli najít dobrý konec. Z celého srdce jim děkujeme.




Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page